10 квітня 2025 року освітяни міста Ужгорода в рамках діяльності школи розвитку психологічної компетентності педагога продовжили досліджувати тему травмачутливості, працюючи з психологом ЦПРПП Ганною Ребрей на тренінгу, присвяченому темі ретравматизації. Учасники тренінгу активно долучилися до обговорення та генерування ідей про те, як ми, дорослі, можемо допомогти дітям, що зазнали травматичного досвіду. Створюючи безпечний освітній простір, уважно підбираючи навчальний контент, з розумінням і прийняттям реагуючи на емоції дітей, освітяни сприяють легшому проживанню складного досвіду дітей та попередженню ретравматизації. Так як реакції кожної людини на травматичні ситуації є індивідуальними, а реакції дорослих людей відрізняються від дитячих проявів, особливу увагу на тренінгу було приділено розпізнаванню найпоширеніших ознак травматизації в кожній віковій категорії.
Присутні ближче ознайомилися також з поняттям вторинної травматизації. Феномен появи симптомів гострої стресової реакції та гострого стресового розладу в людини, яка безпосередньо не переживала травматичну подію є досить поширеним явищем, якому часто не надають належного значення, не ідентифікують його, адже симптоми в такому випадку є наслідком не реальних подій, а уявлень самої людини про подію. Отримавши розуміння механізму виникнення такої травматизації, освітяни зможуть використати ці знання не тільки для власного обережного ставлення до травматичної інформації, а і знатимуть як уберегти від цього дітей.