19 лютого 2025 року на базі ЗДО №20 відбулося засідання професійної спільноти музичних керівників ЗДО на тему «Сучасні підходи до організації музично – естетичного виховання дошкільників». На зустрічі була присутня консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Патраманська О.М., яка підкреслила, що у закладі напрацьовано потужний досвід із запропонованої методичної теми і він може бути корисним усім музичним керівникам закладів дошкільної освіти Ужгорода.
На початку заходу до присутніх звернулася керівник ЗДО №20 Ковач Мар’яна Дмитрівна, яка ознайомила присутніх із системою роботи музичних керівників закладу та наголосила на здобутках колег та їх творчому використанні у роботі цікавих сучасних методик музичного виховання.
Модератором засідання виступила музичний керівник ЗДО №20 Кирильчук Леся Ярославівна. Вона звернула увагу колег на інтеграцію музики в різні види діяльності дошкільників, використання сучасних освітніх технологій, новітні підходи до музичного виховання, вміле поєднання традиційних та інноваційних технологій у музичному вихованні, які допоможуть досягти якісного рівня освіти.
Однією із складових сучасного підходу до організації музичного виховання дошкільників є використання системи роботи та технологій зарубіжних та вітчизняних педагогів-новаторів, видатних музикантів. Леся Кирильчук ознайомила присутніх з системою роботи Батії Штраус для активного слухання музики; системою Еміль Жак-Далькроза для музично-ритмічного виховання; зробила акцент на техніку евритмія (мистецтво руху) Василя Верховинця – чародійника українського танцю; використання методики Мюррея Шафера, який створив вправи з тренування слуху з використанням звуків оточення – «Очищення вуха»; впровадження системи навчання, що полягає у використанні ігрових завдань в кожному виді музичної діяльності задля збудження творчого інстинкту дітей та введення їх у стан «творців». Такі ігрові завдання можна називати ІГРОМОДУЛЯМИ (від лат.modulus – маленька міра).
Крім цього спікерка детально ознайомила педагогів із практичним використанням інноваційної технології STORYTELLING-ГРА, запропонувала практично застосовувати музичні пальчикові ігри як дієвий засіб гармонійного розвитку дітей, наголосила на необхідності використання музичними керівниками вправ релаксації та музикотерапії як засобу корекції та розвитку дошкільників та показала можливості використання методики LEGOграй в різноманітних видах музичної діяльності.
У практичній частині учасникам було запропоновано працюючи у групах побудувати сучасне музичне заняття, яке активізує вихованців та сприятиме ефективній реалізації таких етапів як слухання музики, спів та музично- ритмічні рухи.
На завершення заходу учасники поділилися власними напрацюваннями та досвідом, використовуючи технологію «мікрофон».