У рамках професійного розвитку практичних психологів закладів освіти 12 лютого в Ужгородському мистецькому ліцеї «Перспектива» відбулася кейс-сесія на тему «Тонкощі психолого-педагогічного консультування». Професійна зустріч стала майданчиком для обговорення актуальних питань психологічного супроводу учасників освітнього процесу та обміну досвідом між фахівцями.
Під час заходу психолог Центру професійного розвитку педагогічних працівників Анжеліка Томей ознайомила учасників із ключовими аспектами консультування в освітньому середовищі. Було розглянуто основні форми консультування, алгоритм їх проведення, необхідні навички, методики та техніки, а також етичні аспекти цієї діяльності.
Практична сесія пройшла у форматі розбору реальних кейсів, що дало можливість психологам не лише отримати нові теоретичні знання, а й обговорити практичні ситуації, з якими вони стикаються у своїй діяльності. Особливу увагу приділили правильному веденню документації, оскільки це є важливим елементом якісного психологічного супроводу.
Професійна дискусія та колегіальний аналіз дозволили психологам поглянути на знайомі ситуації під новим кутом, обмінятися дієвими методиками та вдосконалити свої навички ведення консультування. Учасники відзначили, що ця зустріч не лише збагатила їхні професійні знання, а й надихнула на подальший розвиток.
В умовах війни, коли зростає рівень тривожності та емоційного виснаження серед дітей, педагогів і батьків, такі заходи стають не просто важливими, а необхідними. Спільна робота над кейсами, обговорення дієвих підходів до консультування допомагає психологам бути ще більш ефективними у своїй місії – підтримувати психологічне благополуччя учасників освітнього процесу.