3 грудня 2024 року в Ужгородському ліцеї №5 ім. Івана Чендея відбулося засідання професійної спільноти вчителів англійської мови на тему “Використання кейс-технологій на уроках англійської мови з метою соціалізації та розвитку комунікативних навичок”. Цей семінар-практикум відвідали голови шкільних спільнот, учителі-методисти, старші вчителі та вчителі вищої категорії шкіл міста. Презентацію творчої майстерні провели М.В. Шпонько та В.В. Пайда, які і ознайомили учасників із загальними засадами кейс-технологій. Вчителі ліцею №5 підготували та продемонстрували креативні майстер – класи на задану тему. Лариса Носа та Катерина Дутко продемонстрували кейс-ситуацію де тема уроку була представлена незвично, а конкретним випадком/ситуацією, яка спонукає учнів до розмови та соціалізації. Наталя Чушкіна виступила з цікавим кейсом про подорож, яка вміло залучила присутніх у віртуальну мандрівку. Ноемі Кендись та Лариса Дако показали як застосувати кейс-технології у молодшій школі. Учасники з бажанням та цікавістю долучалися до завдань і приймали участь в інтерактивах. Підсумки семінару-практикуму підвела керівник спільноти вчителів англійської мови, Оксана Мельниченко. Наприкінці зустрічі педагоги разом з Оксаною Вільївною активно вели дискусію щодо оцінювання в класах Нової української школи.
Архів
- Січень 2025
- Грудень 2024
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Серпень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Січень 2024
- Грудень 2023
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Серпень 2023
- Липень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Січень 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Серпень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Серпень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
← Онлайн-засідання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури Сертифікація педагогів – 2025 →