Home » Головна » Засідання професійної спільноти асистентів педагогів

Засідання професійної спільноти асистентів педагогів

Кожна дитина має гарантоване державою право навчатися у звичайних освітніх установах. Жодна дитина не має відчувати себе іншою чи виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів. Освітні заклади: школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створювати умови навчання, що забезпечують потреби дитини. Інклюзивне навчання є процесом безперервного пошуку ефективних способів врахування питання багатоманітності. Такий пошук грунтується на виявленні й усуненні різноманітних бар`єрів. Надання закладом освітніх послуг базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, не зважаючи на відмінності.

19 листопада 2024 року на базі ліцею №5 імені Івана Чендея відбулося засідання професійної спільноти асистентів педагогів. Розпочалася зустріч з вступного слова керівника закладу Цеголняй Івети Іванівни, яка гостинно привітала учасників засідання в ліцеї. У ході співпраці Центру професійного розвитку педагогічних працівників та Інклюзивно-ресурсного центру на засідання були запрошені фахівці «ІРЦ». Керівник КУ «ІРЦ» Кремінська Ірина Миколаївна подякувала асистентам педагогів за сумлінну працю і запросила присутніх до активної роботи на зустрічі. В.о. директора ЦПРПП Ганна Ребрей запевнила педагогів в підтримці діяльності та розвитку спільноти та побажала плідної роботи учасникам.

Асистент вчителя закладу Скубенич Оксана Іванівна розкрила перед присутніми теоретичний зміст понять теми заходу «Модифікація навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності учнів з ООП». Відтак основними принципами модифікації є спрощення, зменшення складності, скорочення, поєднання чи ущільнення. Брензович Ангеліна Володимирівна, асистент вчителя ліцею, поділилася досвідом практичного використання модифікованих матеріалів в роботі з учнями з ООП. Педагог НВК «Гармонія» Хома Аліна продемонструвала присутнім можливості модифікації навчального матеріалу за різними предметами та паралелями. Практичну частину зустрічі модерували  консультанти КУ «ІРЦ  1» Пепа Світлана Миколаївна та Лендел Олеся Іванівна. Учасники засідання мали нагоду попрактикувати здійснення модифікації навчального матеріалу для дітей з ООП. Робота в групах відбувалася під супровід фахівців ІРЦ, асистенти виконували завдання, обговорювали різні ідеї та варіанти модицікації, презентували свої результати іншим робочим групам.  Голова спільноти Гратіло Вікторія звернула увагу присутніх на важливі аспекти використання модифікованих навчальних матеріалів для учнів з ООП. Зустріч, що відбулася у тісній міжвідомчій співпраці унаочнила важливість взаємодії всіх учасників освітнього процесу та необхідних фахівців для успіху інклюзивної освіти.