Протягом 2024 року, відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників на 2024 рік, відбулося два очних засідання школи молодих вихователів ЗДО. Зустрічі відбувалися на базі закладу дошкільної освіти №38. Засідання організувала і провела керівник Школи, вихователь-методист ЗДО №38 Шовш Лариса Сергіївна.
Провідними завданнями школи молодого вихователя є: надання педагогам – початківцям методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу, подоланні труднощів, створенні необхідних умов для творчої діяльності та самореалізації молодих педагогів, постійному творчому зростанні, формуванні педагогічної майстерності, впровадженні передових методів у роботі, правильному обиранні форм, методів й засобів навчання дошкільників.
У квітні 2024 року відбулося перше очне засідання молодих вихователів ЗДО. Зустріч відбувалася у форматі тренінгу, де теоретична частина перепліталася з практичною роботою учасників.
13 листопада 2024 року відбулося друге очне засідання Школи молодих вихователів ЗДО. Зустріч відбувалася у форматі семінару-практикуму. Захід організували і провели педагоги ЗДО №38: керівник Школи, вихователь-методист Шовш Лариса Сергіївна та вихователі Продан Алла Михайлівна, Маркіна Христина Йосипівна.
На засіданні розглядалася тема «Використання педагогами інноваційних технологій у роботі з дошкільниками».
Теоретичну частину для педагогів-початківців презентувала Шовш Лариса Сергіївна, де зазначила для присутніх, що сучасна освіта потребує від фахівців професіоналізму, мобільності, здатності до творчого використання нової інформації та освітніх технологій на практиці, а також наголосила на важливості та необхідності використання у роботі з дошкільниками інноваційних технологій. В ході презентації був розглянутий алгоритм роботи педагогів над впровадженням інноваційних технологій та суть технологій педагогів-новаторів минулого і сьогодення. Під час презентації молоді спеціалісти виконували практичні завдання з окремих технологій.
Вихователі Продан Алла Михайлівна та Маркіна Христина Йосипівна організували для педагогів-початківців теоретично-практичну частину заходу, де поділилися своїм досвідом роботи з використання пісочної терапії у роботі з дітьми,а також провели з присутніми практичні завдання з кінетичним піском, вправи на асоціативне мислення.
В кінці засідання молоді вихователі поділилися своїми враженнями від проведеного заходу.