Home » Головна » Лідерське коло “Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення і трансформації”

Лідерське коло “Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення і трансформації”

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради активно долучається до заходів, що спонукають до зростання та розвитку. Усвідомлення ролі вчителя у формуванні світогляду учнів, які творитимуть наше майбутнє завтра підкріплює нашу мотивацію сприяти професійному зростанню педагогів. 19 вересня в рамках співпраці the LEGO Foundation та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся педагогічний форум «Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення та трансформації». Метою заходу було поглиблення розуміння ролі керівника закладу освіти як ініціатора системних та стійких змін в освіті.

Учасники мали можливість дізнатися про нові проєкти та програми розроблені the LEGO Foundation, зокрема й такі надважливі і необхідні в часі війни, які спрямовані на розвиток соціально-емоційних навичок та підтримку благополуччя дітей і педагогів.

Особливу увагу організатори приділили значенню діяльнісного підходу як наскрізного елемента освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Проєкт «Діяльнісний підхід у школі» передбачає впровадження діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти через проведення тренінгів, методичних семінарів та наставницький супровід педагогів.

Учасники лідерського кола мали можливість побувати  на різних майстерках: «Лідер як драйвер трансформаційних освітніх змін», «Скринька радості або як підтримати благополуччя дітей та педагогів», «Програма «Зерна»: соціально-емоційне навчання у фокусі уваги», «Діяльнісне навчання в школі: цілісний погляд, системний підхід».

Вдячні організаторам та учасникам за вагомий внесок у розбудову освіти Закарпаття та сприяння реалізації діяльнісного підходу в Новій українській школі.