Home » Головна » Удосконалення цифрової грамотності педагогів ЗДО № 1

Удосконалення цифрової грамотності педагогів ЗДО № 1

Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Цифрова компетентність педагогічного працівника має забезпечувати розвиток широкого спектру усіх її складових: від медіаграмотності до опрацювання та критичного оцінювання інформаційних даних, безпеки та співпраці в мережі Інтернет до знань про різноманітні цифрові технології та пристрої, вміння використовувати відкриті ресурси та технології для професійного розвитку, формування умінь дітей ефективно користуватися цифровими технологіями та сервісами у навчальних та життєвих ситуаціях для розв’язування різних проблем та завдань, застосовувати інноваційні технології для оцінювання результатів навчальної діяльності, розуміння поняття кодування, елементів штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності та вирішення професійних проблем за допомогою використання цифрових технологій. Аналіз рівня власної інформаційно-цифрової компетентності є основою для подальших кроків підвищення кваліфікації педагогічного працівника з цього напрямку. Найбільш дієвим способом тут є практичні заняття для педагогів, де вони, працюючи самостійно за власними комп’ютерами чи іншими гаджетами, навчаються користуватися певними цифровими інструментами. Підтримку педагогам дошкілля Ужгорода в цьому надає КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради.

Так, у період з 25 червня по 27червня 2024 року працівники КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Ганна Ребрей, Наталія Баран та Ольга Юрик провели групові практичні заняття з педагогами ЗДО №1.
Учасники практикумів мали можливість покращити навички користування Googlе-формами, вчилися закодовувати створені форми за допомогою online-генератора QR-кодів. Вони створювали приклади власних гугл-форм, які можна використати у роботі з батьками вихованців, для ведення обліку дітей, у методичній роботі тощо.
Найбільше зацікавлення викликали у педагогів можливості використання у роботі інструментів ресурсу Canva. Учасники навчилися створювати та редагувати яскраві фотоколажі і презентації, які можна ефективно використовувати у роботі з вихованцями. Також для них важливо було вміти створювати авторські відеоролики та озвучувати їх, оскільки використання таких відеороликів зараз є дуже популярним, як в якості відеоуроків для вихованців, так і контенту для сайту закладу чи власного YouTube-каналу. Тому учасники активно освоювали всі опції ресурсу, задавали запитання консультантам, намагалися максимально зрозуміти всі можливості роботи з відеоконтентом у Canva.
Активність та зацікавлення педагогів дали вагомі результати у підвищенні їх рівня інформаційно-цифрової компетентності. Вони натхненні практикумом, висловили вдячність за навчання та щире бажання надалі працювати самостійно над вдосконаленням цифрових компетентностей.