Home » Головна » Співпраця з УІРО: засідання професійної спільноти фахівців Центрів

Співпраця з УІРО: засідання професійної спільноти фахівців Центрів

Педагогічні працівники Центрів не тільки пропагують необхідність безперервного професійного розвитку для педагогів, але і самі активно долучаються до різних заходів, які допомагають краще розібратися із проблемними фаховими питаннями, та в цілому тримати руку на пульсі подій, що відбуваються в освітньому житті нашої держави. Так, Ужгородський ЦПРПП долучився до чергового засідання професійної спільноти фахівців Центрів, що відбулося 30 квітня 2024 року.  Надзвичайно актуальна тема засідання “Педагогічна інтернатура: супровід та підтримка центрів” зібрала понад 200 фахівців Центрів із усієї України.
На запрошення організаторів зустрічі, а саме фахівців відділу професійного розвитку педагогічних працівників Українського Інституту Розвитку Освіти, з доповіддю на тему “Роль педагога-наставника у професійній адаптації молодого фахівця: досвід впровадження на рівні громади” виступила в.о.директора Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради Валерія Бережна. Під час своєї доповіді спікерка говорила про ті конкретні кроки, які вже вдалося пройти з педагогами міста Ужгорода та про те, яким чином Центр співпрацює у даному питанні із закладами освіти. Питання впровадження педагогічної інтернатури у закладах освіти є дуже актуальним, адже це порівняно нове явище, що потребує всебічного вивчення, клопіткої роботи над його реалізацією та взаємної підтримки всіх учасників цього складного та водночас відповідального процесу.
Педагогічна інтернатура передбачає систематичну роботу інтерна над формуванням та вдосконаленням власної педагогічної майстерності впродовж першого року професійної діяльності за супроводу та підтримки педагога-наставника. Спікерка підкреслила, що першочерговим завданням Центрів щодо сприяння розвитку педагогічної інтернатури у закладах освіти є забезпечення підтримки педагогам закладів у цьому непростому питанні та створення сприятливого середовища для розвитку наставництва.
Під час засідання було розглянуто різні проблемні моменти впровадження педагогічної інтернатури у ЗЗСО.  Активна робота в групах допомогла учасникам краще розібратися в ситуації та накреслити собі план дій щодо сприяння впровадженню та підтримки явища педагогічної інтернатури та наставництва у своїх громадах.