25 квітня 2024 р. на базі УПШ «Престиж» відбулося очне засідання професійної спільноти вихователів дошкільних груп ЗДО на тему: «STREM-освіта у ЗДО: просто про складне». Учасниками заходу стали понад 40 педагогів закладів дошкільної освіти. З вітальним словом до учасників звернулася консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Ольга Юрик, яка нагадала вихователям, що STREM-освіта є не тільки сучасним трендом, а й необхідною умовою реалізації діяльнісного підходу в умовах реформування дошкільної ланки освіти задля забезпечення наступності та підготовки дошкільників до роботи в Новій українській школі. STREAM-освіта – новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Це сучасна та перспективна освітня методика, яка є похідною природничо-математичної освіти STEM.Організатори заходу розповіли присутнім, як реалізувався цей підхід у їхньому закладі, продемонстрували напрацьовану впродовж багатьох років систему роботи з даної теми. Так, директор УПШ «Престиж» Наталія Гриценко наголосила на тому, що така робота має бути спланованою та системною, вона має відбуватися з дотриманням принципу наступності, що добре вдається педагогам закладу, оскільки вихователі дошкілля активно залучаються до роботи над методичною темою закладу у співпраці із вчителями початкових класів. Заступник директора УПШ «Престиж» Любов Немеш продемонструвала присутнім світлини з проведених тематичних днів та тижнів, занять та свят, освітніх проєктів, щоб показати практичну реалізацію STREAM-освіти в дошкільних групах з вихованцями різного віку.
Педагоги мали змогу відвідати відкриті заняття колег, де побачили інтегровані заняття з елементами STREAM. Спільною метою цих заходів було розширювати кругозір, розвивати і спонукати дітей до творчого мислення, систематичних умовиводів і розкриття свого потенціалу для формування їх власного майбутнього через досвід реалізації безмежних можливостей людини. Надихати і розвивати творців майбутнього, закласти фундамент для майбутніх вчених, винахідників, фахівців, що йдуть в ногу з часом.
Після відвідування занять педагоги надали колегам та організаторам зустрічі фідбек у форматі «Сендвіч-підходу» за технікою «Дві зірки та побажання», де висловили щиру подяку за прекрасні насичені заняття, їх естетичне, дидактичне та змістове наповнення.