10 квітня 2024 року відбулося очне засідання Школи молодих вихователів професійної спільноти педагогічних працівників ЗДО. Зустріч проходила очно на базі закладу дошкільної освіти №38 у форматі тренінгу. Організатором та спікеркою заходу стала керівник Школи молодих вихователів, вихователь- методистом ЗДО №38 Шовш Лариса Сергіївна.
В теоретичній частині педагоги-початківці мали можливість переглянути презентацію «Сучасний педагог. Як стати успішним вихователем».Докорінні зміни в системі освіти починаються з реалізації Концепції «Нова українська школа». Її основа – дошкільна ланка, то й змінювати слід насамперед її стереотипи і установки. Слід приділити максимум уваги модеративно -фасилітаторній (сучасний педагог (керівник), який уміє забезпечити успішну групову комунікацію) допомозі педагогам закладів дошкільної освіти, стимулювати генерацію нових ідей, розкривати творчий потенціал педагогів.
Спікерка зазначила, що вихователь повинен усвідомлювати відповідальність за щасливе дитинство вихованця, його долю; володіти високим рівнем емпатії, безпосередністю, емоційною врівноваженістю, творчою уявою, душевною щедрістю.
Характерною ознакою професійної діяльності педагога дошкілля є значне навантаження на його психологічну сферу. Тому вихователю важливо мати високий рівень працездатності, бути витриманим і врівноваженим.
В свою чергу, вихователь має бути новатором. Тільки тоді нові ідеї, прогресивні принципи та прийоми допоможуть йому створювати нові педагогічні технології, упроваджувати різноманітні інновації в освітній процес. І лише тоді відбудуться реальні зміни системи освіти — підвищиться її ефективність та якість.
Теоретична частина перепліталася з практичною роботою учасників зустрічі.
Під час тренінгу педагоги мали можливість підкріплювати свої знання тестами на визначення типу своєї особистості та на якому етапі професійного зростання молоді вихователі перебувають; практичними вправами та завданнями, які допомагали їм розкритися, віднайти й усвідомити свої сильні риси. Вправлялися педагоги також у вирішенні запропонованих педагогічних ситуацій. Особливо ефективною була робота педагогів в групах. На завершення засідання молоді спеціалісти продемонстрували своє бачення сучасного педагога та створили портрет успішного вихователя.
Зустріч пройшла у доброзичливій, невимушеній атмосфері. Учасники заходу висловили подяку за пізнавально, активно та позитивно проведений час.