03 квітня 2024 р. на базі УПШ «Престиж» відбулося очне засідання Школи вчителя НУШ професійної спільноти вчителів початкових класів на тему: «STEM-освіта у початковій школі: реалії та перспективи». Зустріч розпочала консультант КУ «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Юрик О.М. Вона звернула увагу присутніх на актуальність теми заходу і подякувала організаторам за ініціативу обміну досвідом з колегами міста з такого важливого та об’ємного питання, адже презентувати потужну систему роботи, організовану в УПШ «Престиж» важливо, оскільки такі напрацювання – продукт багаторічної роботи педагогів закладу і, безперечно, це буде корисним вчителям початкової ланки НУШ. STEM-освіта в початковій школі передбачає інтеграцію науки, технології, інженерії та математики у навчальний процес. Це означає, що вчителі початкових класів поєднують ці предмети, створюють цікаві та практичні уроки, сприяють розвитку у дітей навичок критичного мислення, проблемного розв’язання та співпраці. Це допомагає зберегти інтерес учнів до навчання і мотивувати їх до подальшого розвитку у галузі науки, технології, інженерії та математики. STEM-освіта (STEM education) стала важливим компонентом сучасної освітньої системи, складовою Нової української школи, спрямованою на підготовку учнів до викликів технологічного світу. Організатори методичного заходу запропонували учасникам познайомитися з власними підходами до планування та організації роботи з методичної теми їхнього закладу освіти. Так, Наталія Гриценко, директор УПШ «Престиж», розповіла про те, як започаткували та планували таку роботу, як вивчали досвід педагогів України та закордонні напрацювання, у яких Всеукраїнських заходах брали участь педагоги, які досягнення має заклад з питань STEM-освіти. Любов Немеш, заступник директора УПШ «Престиж», продемонструвала колегам світлини проведених заходів, уроків, тематичних днів, виставок, майстер-класів, наочно показала колегам, якою багатогранною та об’ємною є робота з реалізації STEM-освіти. Під час практичної частини педагоги УПШ «Престиж» Леся Тромбола, Тетяна Острова, Тетяна Зарева, Валентина Ловга і Діана Фершал провели з учасниками засідання онлайн-опитування та практичні завдання і вправи, щоб показати можливості використання STEM-освіти з учнями різного віку. Захоплення та цікавість вчителів викликали діяльнісні техніки STEM-освіти: гра на музичних інструментах за методикою Карла Орфа, використання завдань зі STEM-освіти під час проведення хакатонів, дослідницька діяльність із створення малюнків мінералів, написання японських віршів хайку, знахідки інженерного тижня, що проводився у закладі. Захід був насиченим та пізнавальним, запропоновані організаторами активності сприяли обміну досвіду між колегами, мотивували вчителів початкових класів до якісного та системного впровадження STEM-освіти у їхній роботі.