28 березня 2024 р. о 10.00 на базі НВК «Гармонія» відбулося очне засідання Школи вчителя НУШ професійної спільноти вчителів початкових класів на тему: «Інклюзивна професійна компетентність вчителя НУШ». З вітальним словом до присутніх звернулася консультант КУ «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Юрик О.М. Вона наголосила, що інклюзивна компетентність вчителя – це вимога сучасності, оскільки кожен учитель/вихователь завтра може стати вчителем/вихователем інклюзивного класу/групи, асистентом учителя/вихователя. Клас/група може стати інклюзивною щодня, а не лише з першого вересня. Тобто, кожен педагог має бути до цього готовим, компетентним. У Концепції Нової української школи вказується, що для учнів з особливими освітніми потребами створюються належні умови для спільного навчання з однолітками, запроваджуються індивідуальні програми розвитку, зокрема корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід та необхідні засоби і дидактичні технології навчання.Тому важливо ділитися досвідом з цього питання, вивчати випрацювану колегами систему роботи. Так, організатори заходу, педагоги НВК «Гармонія», презентували учасникам зустрічі власний досвід роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Плоха Ольга Дмитрівна проаналізувала інклюзивну професійну компетентність вчителя НУШ; особливості адаптації та модифікації навчальної програми і завдань для учнів з ООП відповідно до рівня підтримки. Жаба Наталія Іванівна провела з присутніми гру «Біла ворона» (як це почуватися дитиною з особливими освітніми потребами) та майстер-клас по виготовленню ляльки-мотанки “Янгол” відповідно до загальної, адаптованої та модифікованої програм. Бащак Тетяна Романівна показала, як використовувати шість цеглинок LEGO, працюючи з дітьми з ООП. Захід пройшов активно, був цікавим та корисним для вчителів початкової школи.