20 березня у навчально-виховному комплексі ” Гармонія” м. Ужгорода відбулося засідання професійної спільноти вчителів біології та екології на тему “Інклюзивне навчання: нові підходи для вчителів та учнів”.
Хома А.В., вчитель біології НВК, поділилася власним досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Спікерка проаналізувала які переваги інклюзивної освіти для дітей з ООП та для класного колективу в цілому. Доповідачка підкреслила, що основною метою інклюзивної освіти є визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами та надання усім дітям можливості повноцінного соціального життя та активного включення в життєдіяльність однолітків. Педагогиня проінформувала спільноту про особливості адаптації та модифікації навчальної програми на уроках біології, проаналізувавши різні способи здійснення цих процесів. Також ознайомила колег з інструментами та сервісами, якими послуговується у своїй педагогічній діяльності.
У другій половині засідання вчитель біології Васильовка Є.Я. разом з корекційним психологом закладу Фешко І.І. провели арт-терапевтичні вправи на саморегуляцію та відновлення ресурсу у педагогів, що викликало щире захоплення та позитивні емоції у присутніх.
Підсумки засідання підвели голова професійної спільноти Стеців Л.Є. та в.о.директора ЦПРПП, координатор діяльності професійної спільноти вчителів біології та екології, Бережна В.В.
У ході засідання учасники заходу отримали багато відповідей на актуальні питання, що виникають під час щоденної роботи.