20.03.2024 року на платформі Zoom педагогами УПШ «Ялинка» було проведено онлайн-засідання професійної спільноти вихователів ГПД на тему «Щоденні 3» та «Щоденні 5» у другій половині шкільного життя».
З вітальним словом до учасників заходу звернулася консультант КУ «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Ольга Юрик, яка нагадала вихователям ГПД про те, що вони мають активно співпрацювати з вчителями першої половини дня задля реалізації реформи Нова українська школа, оскільки їх роль в освітньому процесі прирівнюється до ролі вчителя другої половини дня, де він реалізовує різноманітні функції сучасного педагога, адже сучасний вчитель – це агент змін, тьютор, фасилітатор, модератор, коуч, ментор. Дієвим засобом забезпечення якості початкової освіти має стати реалізація діяльнісного підходу, про що з вихователями ГПД Ужгорода обговорювали та практично навчалися на тренінгах «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» у лютому 2024 року. Важливим інструментом діяльнісного підходу є використання щоденних діяльностей з учнями під час навчального дня.Заступник директора УПШ «Ялинка» Світлана Мовзер, звертаючись до педагогів, підкреслила, що в основі Нової Української школи лежить компетентнісний підхід до організації освітньої діяльності здобувачів освіти початкової ланки. Для формування компетентностей потрібні: здатність творчо та критично мислити, послідовно міркувати та презентувати ідеї, уміти працювати командно, ефективно застосовувати знання в реальному житті. Одним з практичних кроків у формуванні компетентностей є педагогічні технології «Щоденні 3» та «Щоденні 5».
Виховалель ГПД Надія Мисечко поділилася досвідом у проведенні «Щоденних 3» у другій половині шкільного дня, завдяки яким здобувач освіти навчається бути самостійним під час вивчення математики, а вихователь має змогу працювати зі школярами індивідуально та в малих групах.
ЇЇ колега, вихователь ГПД Ольга Тоба розповіла, як робота з технологією «Щоденні 3» захоплює першокласників, розвиває швидкість, логічність та критичність мислення, маніпулятивні навички. Ці діяльності виховують самостійність, зосередженість, цілеспрямованість, допомагають налагоджувати дружні стосунки з однокласниками.
Ольга Сичева, вихователь ГПД, поділилася досвідом із використання в роботі групи продовженого дня «Щоденних 5». Ця система розроблено для того, щоб навчати учнів самостійності, щоб школярі могли бути повністю заглибитися у вдумливе читання та творче, індивідуальне письмо протягом тривалого проміжку часу, що збільшує мотивацію та інтелектуальну зайнятість учнів, сприяє розвитку та формуванню мовної компетентності школярів.
На завершення зустрічі, організатори провели з присутніми цікаві практичні вправи, які можна використовувати з вихованцями ГПД. Учасникам заходу було запропоновано виконати інтерактивне завдання на платформі Matific, вдрукувати слова-асоціації до слова «щастя» в Mentimetr, провести роботу зі словом «щастя» в Kahoot, залишити свої враження і побажання в Padlet.