
14 березня відбулося засідання професійної спільноти вчителів образотворчого мистецтва на тему “Використання інтерактивних та сучасних методів навчання на уроках образотворчого мистецтва”, яке провів вчитель Ужгородського ліцею №15 Годван Тарас. Спікер наголосив, що сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів, що базується на співпраці суб’єктів навчання: вчитель- учень, учень -учень, учень-клас. Доповідач представив увазі спільноти ряд ігрових методів, які можуть бути використані під час навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва. Серед представлених варіантів ігор були: “Хто швидше?”, “Знайди зайве слово”, “Діалог”, “Палітра осені”, “Фантазії колажу”, “Дофантазуй малюнок”, “Колір та емоції”, “Роз’єднай на кольори”, “Однією лінією”, “Влучна назва” тощо. Використання цих та подібних методик сприяє розвитку критичного мислення, адже за допомогою креативних підходів можна легше доносити до учнів складну інформацію, розвиваючи їхню фантазію та спонукаючи до самостійної, усвідомленої діяльності.
Аналіз цих ігрових прийомів викликав жвавий інтерес у колег. На завершення учасники засідання підвели підсумки та подякували доповідачеві за змістовну, насичену різними практичними вправами доповідь.
Кількість переглядів:
196