
Підходи до освітнього процесу, що полягають у отриманні теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності отримали широку назву STEM-освіта. У процесі розвитку та впровадження різноманітних методів навчання з’явилися такі різновиди STEM-освіти як STEAM та STREM. Чим вони відрізняються та яка їхня особливість розповіла колегам спікерка. Вона наголосила, що практичне впровадження STEM-технологій сприяє розвитку в учнів комплексних навичок, критичного мислення, здатності вирішувати різноманітні завдання. Розуміння різних підходів та методів надає учням ширший спектр можливостей, адже ті діти, які розуміють взаємозв’язок між різними галузями науки, мають можливість вибирати більше професійних траєкторій та застосовувати набуті знання у різних сферах життя. Крім цього, використання міжпредметних зв’язків вдосконалює навчальний процес, роблячи його цікавішим, реальнішим та більш ефективним.
Педагог поділилася власним досвідом впровадження STEM-освіти у закладі. Розповіла про організацію в ліцеї STEM-тижнів, наукових пікніків, воркшопів, днів науки, проілюструвавши учасникам зібрання свою доповідь яскравими фото та відео своєї роботи з учнівством. Під час проведення усіх цих заходів діти отримують глибше розуміння того, як можуть об’єднуватися різні галузі науки з хімією, зокрема: при розробці екологічних джерел енергії, методів утилізації побутових відходів, при створенні біологічно розкладних пластиків, безпечних харчових добавок, нових лікарських препаратів, при вдосконаленні будівельних технологій, матеріалів для розвитку оборонної здатності країни та багато іншого.
Закріпити почуте вчителям хімії допоміг практичний експеримент, який під час засідання кожен зміг провести власноруч.