Навчання під час війни є не простим викликом як для вчителів, так і для учнів. Реалії нашого сьогодення сповнені стресовими подіями, тривожними новинами, різними випробуваннями. Для того, щоб справлятися з цим нелегким досвідом, кожен потребує часу, ресурсу, підтримки, навичок саморегуляції. Педагог наразі не тільки навчає, а й проживаючи події воєнного часу сам, підтримує у важкі моменти усіх учасників навчального процесу. Фахівці, що працюють у сфері безпосередньої взаємодії з людьми, повинні розуміти необхідність дбати про власний психологічний стан: свідомо регулювати тривалість перегляду новин, розподіляти витрати енергії та пріоритетність виконання завдань, вміти стабілізуватися та відновлювати сили за потреби. Відтак у стані постійного стресу, виснажуючись емоційно та фізично маємо використовувати те, що нам допомагає, частіше, ніж робили це у звичному довоєнному житті.
Чергова група педагогів міста опрацьовували в лютому з психологом ЦПРПП Ганною Ребрей особливості надання психосоціальної підтримки учасникам освітнього процесу. Освітяни розбиралися в питаннях впливу тотальної загрози життю, спричиненої воєнними діями на відчуття безпеки, а також у тому, які це має наслідки для людини загалом і, як такі обставини впливають на можливості вчитися у дітей, їх психологічний стан, самопочуття. Вчителі отримали знання та розуміння, як розпізнати в поведінці дитини ознаки, що потребують скерування до фахівця з психічного здоров’я. Педагоги розширили свій арсенал технік практичної самодопомоги, що однаково згодяться і для власного використання і будуть помічними для учнів.
Наступна група зареєстрованих учасників на серію вебінарів з психосоціальної підтримки працюватиме в жовтні.
Педагоги, які бажають також долучитись до вебінарів можуть зареєструватися за покликанням: