Home » Головна » Вебінар «Як навчати нове покоління Альфа? Практичні кейси для сучасного вчителя НУШ»

Вебінар «Як навчати нове покоління Альфа? Практичні кейси для сучасного вчителя НУШ»

15.02.2024 року на платформі Zoom у рамках діяльності Інтерактивної школи сучасного педагога відбувся вебінар на тему «Як навчати нове покоління Альфа? Практичні кейси для сучасного вчителя НУШ», який для педагогів міста провела консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Ольга Юрик.
Спікерка познайомила колег з теорією поколінь, охарактеризувала ознаки кожного покоління, надала рекомендації щодо побудови спілкування з представниками різних поколінь.
Учасники вебінару мали змогу детально розібрати особливості нового покоління Альфа, дітей та підлітків, що народилися умовно після 2010 року, першого покоління, яке повністю з’явилося в інформаційній епосі, де технології та медіа мають значний вплив на життя людей. Особливо було акцентовано на тому, що ці діти розвиваються у прискореному темпі і можуть стати технологічними новаторами. В їхньому житті в багатьох аспектах буде присутній штучний інтелект. Тому педагогам важливо опановувати нові інструменти взаємодії з представниками покоління Альфа, навчати їх, використовуючи звичні для них платформи та ресурси, мотивуючи таким чином їх до навчання.
Учасникам заходу було запропоновано проаналізувати сильні та слабкі сторони покоління Альфа задля того, щоб зрозуміти, яким чином будувати освітній процес із сучасними учнями.
Авторка вебінару презентувала колегам практичні кейси для роботи з представниками покоління Альфа, серед яких геймифікація та диджиталізація освітнього процесу, візуалізація та короткі тік-ток формати навчання, використання діяльнісних методик, розвиток емоційної та вольової сфери вихованців та учнів. Особливу увагу варто звернути на інтеграцію в освітній процес штучного інтелекту.
Учасникам було наведено практичні приклади такого використання можливостей сучасних форматів навчання, як із використанням Тік-току, платформ штучного інтелекту, мікро-уроків, методики «перевернуте» навчання чи «перевернутий клас», проєктної технології та інших універсальних освітніх засобів.
Зустріч була насиченою та пізнавальною, про що учасники писали у чаті конференції, надаючи зворотний зв’язок спікерці.