Home » Головна » Вебінари з психосоціальної підтримки

Вебінари з психосоціальної підтримки

У квітні минулого року Верховна Рада України внесла зміни до статті 51 Закону України “Про повну загальну середню освіту”, зокрема, доповнено пункт 2 про обов’язкове щорічне підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Відповідно до змін не менше 10 відсотків загальної кількості годин підвищення кваліфікації обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу. Необхідність прийняття відповідних змін визначена тим, що повномасштабна війна російської федерації проти України безпосередньо впливає на стан психологічного здоров’я учасників освітнього процесу та організацію навчання.

З 15.01.24 по 19.01.24 ще одна група вмотивованих, ініціативних педагогів нашого міста долучилася до вебінарів з психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу. Впродовж тижня учасники зустрічей разом з психологом ЦПРПП Ганною Ребрей поглиблювали свої знання, розвивали навички, закріплювали набуті вміння.

Педагог, що навчає в умовах війни повинен бути обізнаним в питаннях впливу стресу та травми на людину, знати можливості та способи профілактики негативних наслідків після стресових ситуацій та травматичних подій. Педагог має потужний ресурс впливу на психологічне благополуччя дитини. Як приклад для наслідування, вчитель, підтримуючи свою психологічну стійкість, практикуючи техніки самодопомоги стабілізації свого стану, використовуючи набуті навички саморегуляції, сприяє розвитку резилієнтності в учнівства. Не менш важливими сьогодні є організація та гнучка адаптивність освітнього процесу в умовах постійних криз та викликів, розуміння впливу таких ситуацій на можливості вчитися. Сучасний педагог має бути уважним до стану і поведінки  учнів, вміти надавати підтримку, допомогу, бути чутливим до контексту, що може ранити і розпізнавати особливі реакції дитини, що потребують скерування до інших фахівців. Доброзичливий контакт та довірливі безпечні стосунки допомагають створювати підтримуююче безпечне середовище в закладі освіти. Не маючи змоги убезпечити дітей від самих надзвичайних ситуацій, дорослі та суспільство загалом можуть сприяти формуванню у дітей захисних ресурсів, спираючись на які вони зможуть впоратися з важкими ситуаціями і протистояти їхньому руйнівному впливу.

Наступна група зареєстрованих учасників працюватиме в лютому.

Педагоги, які бажають також долучитись до вебінарів можуть зареєструватися за покликанням:

Реєстрація на програми підвищення професійної майстерності педагогічних працівників ЗЗСО (січень-грудень 2024 р.) – Google Форми