Друга група зареєстрованих педагогів на серію вебінарів з психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу успішно завершила цього тижня свою роботу. Говорячи про підтримку в складних ситуаціях, у вразливих станах, група вимушена була адаптуватись також до реальних умов, з повітряними тривогами, непростими переживаннями та станами тих, хто в цих умовах перебуває. Розуміння того, що проживання кризових ситуацій, зокрема в умовах війни, може мати негативний вплив на соціо-емоційне здоров’я самих фахівців, які надають підтримку іншим, зміст вебінарів враховує надання особливого значення турботі про власне здоров’я та емоційне благополуччя. Щоб могти допомогти комусь, варто в першу чергу відповідально ставитися до свого стану. На сьогоднішній день одних знань про те, як допомогти іншим – недостатньо: для ефективної підтримки, необхідною є ще й наявність ресурсу, сил, навичок у самого фахівця. На зустрічах педагоги власне розбиралися в питаннях впливу війни, стресу та травматичного досвіду на людину, на її емоційний та фізичний стан, на можливості вчитися та бути продуктивним, опановували способи та шляхи підтримки та відновлення під час та після пережитих складних ситуацій. Непросто далася тема підтримки в соціальному середовищі тих, хто переживає горе, втрату, проте кожен учасник підтвердив важливість та актуальність даної теми для наших реалій. Підтримуючи один одного ми всі стаємо сильнішими, ближчими, витривалішими. Вдячність педагогами, що продовжують ефективно працювати, професійно зростати та підтримувати всіх учасників освітнього процесу в складних умовах викликів та потрясінь воєнного часу.
Педагоги, які також бажають зареєструватися, зможуть це зробити на початку другого семестру поточного навчального року. Про початок реєстрації буде повідомлено додатково.