26 вересня стартувала програма підвищення професійної майстерності педагогів “Оцінювання у 5-6 класах НУШ”. Першу зустріч на онлайн платформі Zoom на тему «Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів НУШ відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» провела в.о.директора Центру Валерія Бережна. Актуальність теми неабияка, адже оцінювання — це надзвичайно важливий складник освітнього процесу, так як воно не лише дає змогу відстежувати прогрес учнів у навчанні, а ще є і потужним засобом їхньої мотивації. Навчання з обраної теми розпочали понад 60 педагогів закладів освіти. В ході зустрічі вчителі активно давали зворотний зв’язок, висловлюючи свої думки з приводу різних питань щодо оцінювання. Проаналізувавши методичні рекомендації, спікер порушила і ряд не менш важливих проблем, таких як культура оцінювання, принципи та підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів, форми та спрямованість оцінювання. Акцент було зроблено на тому, що формувальне оцінювання не можна сприймати як альтернативу підсумковому оцінюванню. Вони не замінюють одне одного. Це ті компоненти, без яких неможливий комплексний процес оцінювання.
Під час другої частини зустрічі учасники пропрацювали один з прийомів формувального оцінювання, а саме – створили власні сенкани до заданої теми. Хвилинка креативу викликала у педагогів щирі емоції та допомогла краще зрозуміти як працює формувальне оцінювання. Під час вебінару було використано цифрові ресурси Ментіметр та Ліноіт, практичне опанування яких – теж важливий внесок до розбудови власної якісної системи оцінювання.