
Ірина Даньків працювала з педагогами мовно-літературної освітньої галузі, а саме з вчителями української мови та літератури і зарубіжної літератури, Ольга Юрик – з вчителями початкових класів та вихователями ЗДО, Наталія Баран – з вчителями фізики, математики, інформатики, фізичної культури, Таїсія Тирпак з вчителями історії, правознавства, громадянської освіти, англійської та німецької мов, Валерія Бережна з вчителями хімії, біології, природознавства, основ здоров’я, географії, угорської мови та літератури.
Окрім методичних рекомендацій розглядалися питання про точки дотику, які неможливо оминути сучасним педагогам. Адже сучасний вчитель повинен мотивувати до навчання, бути порадником, наставником, другом.
Спікери розповідали про формувальне оцінювання, про особливості роботи в класах НУШ, особлива увага була приділена питанню атестації педагогічних працівників, адже у положенні про атестацію, яке набуває чинності з 1 вересня, відбулися певні зміни, про які й були проінформовані вчителі. В ході зустрічей йшлося і про модельні навчальні програми, і про календарно-тематичне планування, і про підручники та інші корисні джерела для педагога. Консультанти наголосили про важливість роботи в напрямку розвитку медіаграмотності серед учнів та запровадження STEM – освіти при викладанні різних дисциплін. Робочі зустрічі пройшли жваво, педагоги активно та зацікавлено брали участь в обговоренні актуальних для них питань, адже найважливіша мета педагогічної діяльності – сформувати в дитині ціннності, вміння взаємодіяти, відповідальність, креативність, наполегливість, повагу та любов до знань.