Home » Головна » Засідання Школи молодих вихователів ЗДО

Засідання Школи молодих вихователів ЗДО

У середу, 05.04.2023р. відбулося очне засідання Школи молодих вихователів ЗДО професійної спільноти педагогічних працівників ЗДО на тему «Методика проведення занять в ЗДО. Диференційоване навчання дошкільників». Зустріч відбулася на базі закладу дошкільної освіти №38 у форматі педагогічної кухні. Спікером виступила вихователь-методист ЗДО №38 Шовш Лариса Сергіївна.
В теоретичній частині педагоги-початківці мали можливість переглянути презентацію «Види, типи, вимоги та алгоритм проведення занять в ЗДО. Диференційоване та індивідуальне навчання дошкільників».

Оскільки, в основу Базового компонента покладено особистісно-орієнтовну модель дошкільної освіти, освітяни мають свідомо і з розумінням справи поставитися до поступового переходу від навчально-дисциплінарної моделі до особистісно-орієнтованої. Стратегія сучасної особистісно – орієнтованої дошкільної освіти – випереджальний розвиток особистості кожної дитини, враховуючи її вікові та індивідуальні особливості. Навчання і виховання в умовах особистісно-орієнтованої педагогічної системи повинне бути гуманним, ефективним, без авторитаризму та постійних повчань, спрямоване на розвиток пізнавальної активності дитини.
Спікерка зазначила, що, оскільки, заняття залишаються важливою складовою організованого навчання дошкільників, вважається за необхідне рекомендува¬ти педагогам закладів дошкільної освіти дотримуватися розроблених вітчизняною дошкільною дидактикою і перевірених науковими дослідженнями, багаторічною практикою положень, які прокоментовані у програмах для ЗДО. В свою чергу, диференціація та індивідуалізація навчання допомагає залучити до роботи кожного вихованця, знайти найоптимальніший, найраціональніший підхід до груп дошкільників різних рівнів, дає можливість дитині засвоїти максимум інформації, поданої педагогом на занятті.
Теоретична частина методичного заходу перепліталася з практичною роботою учасників. Педагоги мали можливість підкріплювати свої знання практичними вправами та завданнями. Вправлялися у визначенні видів та типів занять за запропонованими фотоматеріалами. Особливо ефективною була робота педагогів в групах під час групових взаємодій та презентації результатів групової роботи.
Зустріч пройшла у позитивній робочій атмосфері. Учасники заходу подякували за корисну інформацію та ефективно проведений час.