5 квітня 2023 року на платформі Zoom педагогами УСШ І-ІІІ ст. №3 було проведено засідання Школи вчителя НУШ педагогічної спільноти вчителів початкових класів на тему «Педагогіка партнерства. Виховуємо патріотів України».
Зустріч розпочала консультант КУ “Центр професійного розвитку педагогічних працівників” Ольга Юрик. Вона привітала присутніх і зазначила, що тема заходу набуває нового значення та стає ще більш актуальною в умовах воєнного часу, коли виховання патріотів України- запорука існування нас як нації та держави.
Модератором зустрічі Пашковською Ларисою Миколаївною було презентовано учасникам різноманіття ефективних форм роботи з учнями із залученням батьків учнів, волонтерів, громадських активістів тощо. Присутні побували на заочній екскурсії шкільними осередками УСШ І-ІІІ ст. №3, брали участь у онлайн опитуванні на платформі Mentimetr, переглянули відеоролики заходів з патріотичного виховання, проведених педагогами закладу.
Вчителі початкових класів Таратинова Тамара Федорівна (“Про особливості реалізації патріотичного виховання у 1-2 класах”), Крижевська Вікторія Володимирівна (“Соціальне партнерство та народознавча канва в урочній роботі”), Русин Вікторія Василівна (” Використання укриття як частини навчального середовища”) та вчитель образотворчого мистецтва Студзинська Катерина Миколаївна (” Вплив образотворчого мистецтва на формування патріотичних якостей”. Проєкт “Шовкова хустка”) не тільки познайомили учасників зустрічі із своїми питаннями, але й у діалозі з модератором прокоментували представлені світлини з різних заходів, проведених з учнями у співпраці з батьками, дали відповіді на запитання модератора, ділилися досвідом з організації та проведення як традиційних, так і сучасних форм роботи з патріотичного виховання.
Організатори провели захід пізнавально та емоційно, залучаючи до співпраці учасників. Вони наголосили на тому, що власний приклад педагога – це найдієвіший метод виховання юних патріотів нашої Батьківщини та підкреслили надважливу роль родини у вихованні патріотичних почуттів дитини.