04 квітня консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради Валерія Бережна провела вебінар “Педагогіка партнерства – продуктивна форма взаємодії вчителя, учнів та батьків”. Захід став першим у рамках програми підвищення професійної майстерності вчителів “Педагогіка партнерства в НУШ”. У заході взяли участь 18 педагогів, які відзначили актуальність обговорюваної теми.
Сутність педагогіки партнерства полягає в демократичному та гуманному ставленні до дитини, забезпеченні їй права на вибір, на власну гідність, на повагу, права бути такою, якою вона є, а не такою, якою хоче її бачити вчитель. Стосунки партнерства складаються там, де діти і дорослі об’єднані спільними поглядами і прагненнями. Педагогіка партнерства бачить в учневі добровільного і зацікавленого соратника, однодумця, рівноправного учасника педагогічного процесу, турботливого і відповідального за його результати. Під час заходу учасники виконали і практичне завдання. Об’єднавшись у групи обговорювали труднощі реалізації ідей педагогіки партнерства на практиці та шукали шляхи їх ефективного подолання. Наприкінці зустрічі педагоги ділилися своїми враженнями та обмінювалися думками та практичним досвідом роботи.