22 березня на платформі Zoom було проведено онлайн-засідання творчої групи вчителів-новаторів англійської мови на тему: «Перевернутий урок як ефективний інструмент в сучасних умовах освітнього процесу (мета та практичне застосування)» на базі Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Ужгородської міської ради Закарпатської області.
З теоретичної частини почала виступ Пономарьова О.В., вчитель вищої категорії, яка ознайомила присутніх з визначенням моделі «перевернутого уроку», розповіла про види «перевернутих класів», процес підготовки та проведення уроку, перевагами та недоліками вищевказаної моделі. Олена Володимирівна зазначила, що особливість цієї моделі полягає у зміні ролі вчителя у освітньому процесі. З головного транслятора знань вчитель перетворюється на помічника – консультанта та координатора. А це, у свою чергу, сприяє тісній співпраці з учнями на уроках.
Федак Г.М., вчитель першої категорії, представила учасникам зустрічі елементи «перевернутого уроку» у початковій школі. Застосування аудіо- та відео-матеріалів є ключовим у початковій школі у межах «перевернутого уроку». Галина Михайлівна зосередила увагу на опануванні учнями теми «Ступені порівняння прикметників», наголосивши, що у класі основна увага приділяється виконанню вправ та розвитку навичок усного мовлення.
Качур С.М., вчитель вищої категорії, представила учасникам зустрічі платформу ClassTools Crossword Generator (https://www.classtools.net), яку використовує з учнями під час ознайомлення з новою лексикою теми. Використання даної платформи надає можливість покращити навички оволодіння лексикою. Завдяки цьому на уроці не потрібно зосереджувати увагу на значенні слова, а більше часу можна приділити активному спілкуванню. У межах «перевернутого уроку» також були представлені навички оволодіння граматичним матеріалом та читання. Вчителька зауважила, що є багато інтернет-ресурсів, які учні можуть використовувати для удосконалення різних навичок, одним із яких є British Council Learn English.
Наприкінці зустрічі Качур С.М. зосередила увагу на тому, що модель «перевернутий клас» має ряд переваг. Зокрема, учень засвоює матеріал у своєму темпі, отримує знання тоді, коли йому зручно, на уроках не витрачається час на виклад нового матеріалу, завдяки чому створюється більше можливостей для застосування знань. Також були підведені підсумки зустрічі, присутні учасники подякували організаторам за плідну та цікаву роботу.