16 березня відбулося засідання професійної спільноти вчителів хімії на тему “Дидактична гра як один із засобів підвищення ефективності навчально-виховного процесу”. Педагог Ужгородського ліцею “Лідер” Шимон-Ійбер О.Л. поділилася з учасниками спільноти своїм досвідом використання дидактичних ігор під час уроків хімії, адже саме гра є одним із тих засобів, який стимулює процес навчання будь-якого предмету та сприяють доступному та швидкому засвоєнню знань та умінь. Обрана тема актуальна, так як під час дидактичної гри формуються позитивні пізнавальні мотиви, учні вчаться зосереджуватися, самостійно мислити, бути більш уважними. Захопившись грою учні навчаються непомітно для себе.
Спікер зазначила, що найбільш доцільно використовувати дидактичні ігри при вивченні тем, що формують хімічні поняття, при закріпленні, узагальненні та систематизації вивченого матеріалу. Педагог УЗОШ №19 Сегляник І.Ю. також продемонструвала які саме ігри використовує на своїх уроках: “морський бій”, “впізнай мене” та інші. Вчителька УЗОШ № 7 Ажнюк Г.В. розповіла колегам яким чином організовує гру у формі уроку-мандрівки до міста хімічних явищ. Педагог УЗОШ №10 розповіла колегам про використання на уроках хімії онлайн-платформ, зокрема сервісу Wordwall. Наприкінці засідання, що пройшло у високопрофесійній атмосфері, відбулося підбиття підсумків, під час якого колеги обмінялися думками, корисними матеріалами та покликаннями.