15 грудня працівники Центру професійного розвитку Ужгородської міської ради провели позачергові засідання професійних спільнот педагогів закладів освіти на тему «Рекомендації щодо особливостей виставлення оцінок за І семестр у 5-х класах».
Ірина Даньків, директор ЦПРПП, провела нараду з педагогами мовно-літературної, громадянської та історичної освітньої галузей. На засіданні були присутні вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, німецької мови, французької мови, угорської мови та літератури, історії та етики.
Наталія Баран, консультант ЦПРПП, провела нараду з вчителями математичної, інформатичної та технологічної галузей.
Валерія Бережна, консультант ЦПРПП, провела нараду з педагогами природничої, соціальної та здоров’язбережувальної галузі.
Під час засідань було розглянуто ряд важливих питань: нормативно-правова база оцінювання та ведення шкільної документації, загальні вимоги до ведення класного журналу, загальні правила виставлення тематичної та семестрової оцінок, вимоги до обов’язкових результатів. Також було обговорено важливість та значення освітньої програми та календарно-тематичного плану для вчителя, який працює у 5-х класах. Йшлося і про особливості ведення щоденника педагогічного спостереження, адже на сторінках класного журналу вчитель має позначати лише власні оцінки (рівні або бали), а у щоденнику спостережень відображається значно більше інформації, зокрема, результати самооцінювання та взаємооцінювання учнів. Працівники центру надали колегам рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в різними вихідними умовами, постійно наголошуючи, що остаточний варіант заповнення обирає заклад освіти керуючись правом на автономію.
Окремо було підкреслено, що у НУШ табель навчальних досягнень замінено на свідоцтво навчальних досягнень. Табель був документом щодо підсумкового оцінювання. А от свідоцтво навчальних досягнень є документом щодо двох видів оцінювання: формувального оцінювання особистісних досягнень і підсумкового оцінювання навчальних результатів.
Педагоги кожної з професійних спільнот мали можливість обговорити специфіку оцінювання своїх предметів, задати питання, які їх хвилюють та поділитися набутим досвідом.
Відеоматеріали доступні для перегляду на сайті Центру (рубрика “НУШ/Базова середня школа”).