25 листопада 2022 року у відбулось онлайн засідання професійної спільноти вчителів математики на тему: “ Викладання математики в 5 класі НУШ”. Доповідачами засідання були педагоги УЗОШ І-ІІІ ст. №6 ім. В.С. Гренджі – Донського Хвуст К. І., Сорока О. О. та голова професійної спільноти Сослюк В. П.
На засіданні розкрились наступні питання:
1. Викладання математики в 5 класі НУШ. Обмін досвідом. Спікер Хвуст К. І.
2. Використання різноманітних форм роботи при підготовці учнів до олімпіад та МАН. Спікер Сорока О. О.
3. Особливості навчального процесу за модельною програмою “Математика 5 клас” для закладів загальної середньої освіти (автор Мерзляк А.Г.)
Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Баран Наталія підкреслила важливість обговорення навчального процесу в 5 класах та обмін досвідом. Також, консультант наголосила, що незважаючи на відміну проведення олімпіад, робота з обдарованим дітьми повинна продовжуватись.
Хвуст К. І. розповіла про особливості модельної програми “Математика. 5 клас” для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.). Спікерка провела змістовий аналіз підручника. Педагогиня зупинила увагу слухачів на тому, що у підручнику присутній широкій вибір задач із рубрики “Життєва математика”. Такаож Хвуст, наголосила, що формуванню ключових компетентностей сприятимуть сюжети текстових задач, і задач рубрик “Україна – це ми” та “Цікаві задачі – поміркуй одначе”, задачі – проєкти. Педагогиня продемонструвала можливі шляхи візуалізації певних завдань та розповіла як проводить гру “Індивідуальне лотто” на власних уроках.
Сорока О.О. поділилась власним досвідом при підготовці учнів до МАН на різних етапах. Розповіла про те як виявляти потенційних “манівців” та як організувати роботу з ними. Звернула увагу, колег на те, що сучасні інноваційні технології сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу.
Сослюк В.П. розповіла про власну організацію роботи за модельною програмою “Математика 5 клас” для закладів загальної середньої освіти (автор Мерзляк А.Г.). Дуже корисним для педагогів було те, що спікерка поділилась взірцем вхідної діагностичної роботи для учнів 5 класу та пояснила принципи її побудови та оцінювання. Валентина Петрівна детально розповіла, як на уроках математики застосовує кубик Блума. Також педагогиня продемонструвала поточну контрольну роботу для учнів 5 класу та провела детальний її аналіз.
Засідання спільноти пройшло в дружній та теплій атосфері. Захід був продуктивним та насичений актуальною інформацією.