23 листопада 2022 року для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи відбувся черговий онлайн-захід із серії циклу семінарів: виклики та шляхи їх подолання, організований директором ЦПРПП.
Під час виступу Ірина Даньків презентувала напрацювання із вищезгаданої теми. Адже розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, особливості інклюзивного навчання та удосконалення мовленнєвої, цифрової, комунікаційної, емоційно-етичної компетентностей — це є складові успішного педагога, який, навчаючись впродовж життя, забезпечує для учасників освітнього процесу саме якісну освіту, що допоможе в подальшому випускникові школи зреалізувати на практиці свої навички та вміння.
Ряд важливих питань потребували відповідей, тому, посилаючись на нормативно-правову базу, було розглянуто алгоритм дій щодо ролі педагогічної ради в питанні підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти. Йшлося про усвідомлений вибір педагога за результатами самооцінювання власних фахових і загальних компетентностей та педагогічної майстерності, усвідомлення потреби отримання поради від колег за результатами відкритих уроків чи інших форм спостережень; пошук суб’єктів підвищення кваліфікації, які здатні задовольнити ці потреби.
Визнання результатів підвищення кваліфікації в суб’єктів, які не мають ліцензії, також це питання цікавило присутніх. Тому директор Центру представила присутнім, шляхи та можливості підвищення кваліфікації та професійне зростання педагогів Ужгорода у 2023 році.
Усі питання були актуальними, тому заступники отримали не лише інформацію, але й готові матеріали для роботи у закладі освіти.