8 листопада 2022 року для вчителів української мови та літератури проведено 2 заняття «Прийоми та підходи до навчання української мови та літераткри у 5 класі».
Питання, що розглядалося учасниками, «Організація партнерської діяльності, або як створити високоорганізоване начальне середовище в класі?»
Ірина Даньків, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради, під час презентації розповіла присутнім про кооперативне навчання, тобто про групову співпрацю, яка може бути зреалізована через роботу в малих групах, через педагогіку партнерства тощо. Це саме той підхід, коли учень перебуває в центрі уваги, комунікуючи з іншими учасниками групи. Для того щоб малі групи та пари успішно функціонували, мають бути створені певні елементи кооперативного навчання: позитивна взаємозалежність, поділ праці серед учнів групи, взаємодія віч-на-віч між учнями, розподіл учням конкретних ролей та обов’язків, індивідуальна відповідальність та групове виконання завдань.
Говорилося й про виклики, які можуть виникнути під час роботи, та як їх побороти.
Особлива увага приділялася темі оцінювання як командної роботи, так і отримання кінцевого продукту.
Під час зустрічі було використано онлайн-інструмент Canva, простий в користуванні інструмент зворотного зв`язку Mentimeter та освітній ресурс Wordwall.