26 жовтня 2022 року відбувся вебінар на тему «Впровадження STEM – освіти під час вивчення предметів природничо – математичного циклу», який провела консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради Баран Н. Ю.
Сьогодення ставить серйозний виклик перед вчителями та керівниками освітніх закладів. Адже навчальний процес потрібно організувати так, щоб забезпечити сучасних учнів такими знаннями та навичками, які б були актуальними для них у майбутньому. Тобто, опираючись на сучасні технології та можливості освітніх закладів, вчитель має сформувати такий кейс компетентностей, які забезпечать максимальну гнучкість у майбутньому.
Важливо пам’ятати, що STEM – це не шоу, а саме організація навчального процесу таким чином, щоб зацікавити, захопити та потягнути у світ науки!
Слухачам було надано декілька практичних порад як впроваджувати елементи STEM – освіти на щоденних заняттях. Було розглянуто шляхи реалізації методу дизайн – мислення, наукового та інженерного методу в рамках створення STEM – проєктів.
Також було акцентовано на тому, що саме передбачає STEM – навчання як освітній процес. Спікер детально розповіла про етапи підготовки педагога до проведення STEM-уроку, а також про агоритм залучення учнів до роботи під час STEM-уроку. Під час вебінару було показано конкретні варіанти практичного застосування STEM-елементів під час звичайних уроків із природничо-математичних дисциплін.