Home » Головна » Онлайн-засідання професійної спільноти вчителів Творчої групи вчителів-новаторів англійської мови на тему «Як ефективно організувати групову роботу на уроці англійської мови»

Онлайн-засідання професійної спільноти вчителів Творчої групи вчителів-новаторів англійської мови на тему «Як ефективно організувати групову роботу на уроці англійської мови»

Сьогодні, 26 жовтня 2022 року на платформі ZOOM педагогами Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 – ліцею «Лідер», відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників, відбувся обмін досвідом з професійною спільнотою вчителів-новаторів англійської мови на тему: «Як ефективно організувати групову роботу на уроці англійської мови».

Генрі Форд одного разу сказав: “Coming together is a beginning, staying together is progress, and working together is success”. («Зібратися разом – це початок, триматися разом – прогрес, працювати разом – успіх.»)

«Групова робота – це форма спільного навчання, метою якого є створення учнівських знань,» – зазначила Зоя Сіденко, розпочавши засідання спільноти. «Під час роботи в групах розвиваються такі навички, як робота в команді, спілкування, досягнення домовленостей, лідерство, співпраця. Працюючи в групах учні набувають наступний досвід: прийняття загальних рішень, розвитку критичного мислення, систематизації знань, розв’язання конфліктів,» – переконана Олена Фролова.

Спікери ознайомили учасників спільноти з правилами організації роботи в групах, надали поради допоміжних запитань мовцям і підказки при роботі з активними слухачами. Під час обговорення було згадано про переваги та недоліки застосування роботи в групах на уроках та перепони, з якими вчитель може зіткнутися під час проведення роботи в групах, а також шляхи їх уникнення або подолання.

Немає нічого кращого за практику. Ще Бен Франклін казав: «Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.» («Скажіть мені, і я забуду. Навчіть мене, і я запам’ятаю. Залучіть мене, і я навчуся.»). Учасникам засідання спільноти було запропоновано дуже цікаві форми командної роботи. А саме такі завдання як: “Add a letter”, “Animals in hiding”, “Simple Arithmetic”, and “A code message”. Наступним етапом у роботі спільноти було практичне заняття, яке провів Василь Бляшин. Воно складалося з завдань для розвитку навичок аудіювання і читання під час роботи в групах. Учасники були поділені на сесійні зали рандомно та творчо працювали над запропонованими їм завданнями в групах.