Home » Головна » Онлайн-семінар «Оцінювання навчальних досягнень учнів, або як позбутися синдрому відмінника»

Онлайн-семінар «Оцінювання навчальних досягнень учнів, або як позбутися синдрому відмінника»

28 вересня заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи брали участь в онлайн-семінарі «Оцінювання навчальних досягнень учнів, або як позбутися синдрому відмінника». Саме ця тема є надзвичайно актуальною, бо запитань на сьогодні більше, ніж відповідей.

Ірина Даньків, директор Центру,  наголосила під час виступу щодо презумпції талановитості дитини, що є одним  із головних чинників та завдань Нової української школи.

Обговорили, чим небезпечний комплекс відмінника та як його позбутися?

На сьогодні дітям важливо  уникати стресовості, адже оцінка викликає в учнів  певні емоції, подекуди  переживання та  незадоволення.

Кожен учень (учениця) має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, доброчесне оцінювання.

Важливо пам`ятати вчителю, що оцінка є конфеденційною інформацією.

Під час обговорення  акцентувалася увага щодо різного оцінювання в системі класу, де важливу роль відіграють час та мета оцінювання.

Сьогодні надзвичайно важливо допомогти педагогові справитися із викликом, адже  для вчителя створені тимчасово  незвичні умови проведення занять, під час яких   концепція «Нова українська школа» не може бути повністю реалізована. Колектив ЦПРПП Ужгорода готовий долучитися до проведення навчання щодо використання дієвих технік оцінювання. Актуальним також залишається  питання щодо визначення критеріїв оцінювання окремих результатів освітніх галузей, визначених у свідоцтві досягнень учня (учениці).