29 серпня 130 філологів, вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, були учасниками серпневої онлайн-конференції «Педагогічний інтенсив – 2022-2023 навчальний рік для педагогів мовно-літературної галузі».
Спікери заходу – директор ЦПРПП Ірина Даньків, керівник професійної спільноти вчителів української мови та літератури Вікторія Чобаня, керівник професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури Вікторія Сеник, вчитель української мови та літератури Лінгвістичної гімназії Дмитро Тодер.
Що на сьогодні найбільше турбує педагога?
Новації, які реалізовуватиме вчитель з 1 вересня.
Тому важливим було питання організації освітньої діяльності в умовах війни, створення безпечного середовища для учасників освітнього процесу.
Адже формою проведення занять може бути впродовж року як очна, змішана, так і дистанційна форми. Педагог повинен бути готовий до впровадження будь-якої із цих форм.
Актуальним є питання щодо вдосконалення власної професійної майстерності вчителя та особливості роботи в 5 класі НУШ, зокрема, оцінювання в 5 класі: цінність формувального оцінювання, а також бального (1-12) оцінювання, про яке не йшлося в початковій школі.
Запропоновано для роботи Методичні путівники для вчителя НУШ.
Грунтовно проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання навчальних предметів у 2022/2023 навчальному році.
Говорилося про навчальні програми, підручники, календарно- тематичне планування.
Підготовлено презентацію щодо завдань НМТ–2022 та проаналізовано й узагальнено результати та завдання, вказано на недоліки та переваги НМТ.
Спасибі, колеги, за ці виступи. Впевнені, що матеріали, надіслані вчителям, допоможуть у повсякденній роботі НУШ. Наснаги, миру й вдалого старту!