22 лютого відбувся вебінар “Щоденні 5 як засіб формування мовної особистості”, проведений консультантом КУ «ЦПРПП» Ужгородської міської ради Вікторією Биркович. Взяли участь у вебінарі 100 педагогів з різних куточків України.
На платформі mentimeter вони створили хмару слів із прочитаних нещодавно книг. Це мотивує вчителя до читання для себе. Учасники мали змогу познайомитись з практичним досвідом як правильно організувати навчальний процес, застосовуючи технологію «Щоденні 5» і навіщо це робити. І хоча її практикують у початковій ланці, абсолютно доцільним і вмотивованим є її використання під час навчання учнів середньої і старшої ланки школи. Адже мета технології – навчити учнів самостійності, виховати творчу, освічену особистість, здатну висловлювати свої думки оригінально, мислити творчо, а також сприяє відпрацюванню в дитини витримки, зосередженості у процесі читання і письма протягом тривалого часу.
Спікер наголосила, що ця модель ґрунтується на діяльнісному підході. Учні включаються в щоденну роботу, що виконують упродовж дня. Технологія Daily 5 передбачає щоденні п’ять видів діяльності: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. А свобода вибору, відсутність нав’язування та здатність контролювати своє навчання підвищують мотивацію та відповідальність учнів за отриманий результат.
Вікторія Іванівна зупинилась на деяких вправах, захопливих іграх, завданнях, які допоможуть педагогам вдало компонувати 5 видів діяльності, зацікавити учнів та занурити їх в цей процес.
Учасники щиро дякували консультанту за можливість почути таку кількість практичних вправ, які можуть вже застосовувати в своїй освітній діяльності. А на онлайн-дошці (padlet) поділились враженнями , ідеями як ще можна цікаво застосовувати дану технологію.
Дякуємо кожному за активну участь та до нових зустрічей!