7 лютого 2022 року всі представники професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури міста були активними учасниками майстер-класу з теми «Робота з художнім текстом як засіб формування критичного мислення і емоційно-чуттєвої сфери учнів».
Ірина Даньків, куратор міської спільноти вчителів-словесників, виступаючи, наголосила на тому, що настає момент, коли у людини виникає внутрішня незадоволеність своєю діяльністю і свідома потреба в подальшому професійному зростанні. Тому й самоосвіта виникає на основі потреб, а вони реалізуються в професійній діяльності. П`єр-Симон Лаплас говорив: «Те, що ми знаємо, — обмежено, а те, що ми не знаємо, — нескінченно». Тому сьогодні під час зворотного зв`язу, завдяки Mentimeter, додатку, що використовується для створення презентацій із зворотним зв’язком у реальному часі, педагоги мали можливість відповісти на ряд запитань.Те
Спікери Вікторія Сеник, керівник професійної спільноти та педагог БПЛ «Інтелект» -ЗОШ І-ІІІ ст. №11, і Діана Чобаль, учитель інтегрованого курсу пілотного 5-го класу УЗОШ І-ІІІ ст. №8, не лише акцентували увагу на роботі з текстом під час вивчення теми, але й застосовували під час майстер-класу сучасні онлайн-інструменти. Сьогодні досить актуальним є питання розвитку критичного мислення учнів. Емоційна сфера людини, що являє собою широкий спектр його переживань і почуттів, є важливим чинником у сприйнятті тексту.
Вікторія Сеник представила онлайн-посібник Олени Пометун «Урок, що розвиває критичне мислення. 70 методів в одній книзі» та розкрила сутність окремих методів, запропонувала колегам пересвідчитись на практиці в їхній дієвості. 5 команд упродовж визначеного часу виконували завдання за фрагментом з тексту оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап», застосувавши для цього запропонований доповідачем метод. Виконавши роботу, педагоги демонстрували власні напрацювання на онлайн-дошці Lino та озвучували їх.
Діана Чобаль поділилася з присутніми досвідом вивчення оповідання Сетона-Томпсона «Снап» з її учнями. Учителька продемонструвала форми і прийоми роботи, що сприяють розвитку емоційно-чуттєвої сфери і критичного мислення, використані нею під час опрацювання вищезгаданого твору. Також Діана Валеріївна відповіла на запитання присутніх щодо роботи з учнями Нової української школи.
На етапі рефлексії всі присутні ділитися враженнями про спільну роботу на віртуальній дошці Linoit для зворотного зв’язку, скориставшись для цього методом «Сенквейн».