Home » Головна » Методичне об’єднання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури

Методичне об’єднання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури

7 лютого 2022 року  всі представники професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури міста були активними учасниками майстер-класу з теми «Робота з художнім текстом як засіб формування критичного мислення і емоційно-чуттєвої сфери учнів».

Ірина Даньків, куратор міської спільноти вчителів-словесників, виступаючи, наголосила на тому, що  настає момент, коли у людини виникає внутрішня незадоволеність своєю діяльністю і свідома потреба  в подальшому професійному зростанні. Тому й самоосвіта виникає на основі потреб, а вони реалізуються в професійній діяльності.  П`єр-Симон  Лаплас  говорив: «Те, що ми знаємо, — обмежено, а те, що ми не знаємо, — нескінченно». Тому сьогодні під час зворотного зв`язу, завдяки Mentimeter,  додатку, що використовується для створення презентацій із зворотним зв’язком у реальному часі, педагоги мали можливість відповісти на ряд запитань.Те

Спікери  Вікторія Сеник, керівник професійної спільноти та педагог БПЛ «Інтелект» -ЗОШ І-ІІІ ст. №11, і Діана Чобаль, учитель інтегрованого курсу пілотного 5-го класу УЗОШ І-ІІІ ст. №8,  не лише акцентували увагу на роботі з текстом під час вивчення теми, але й застосовували під час майстер-класу  сучасні онлайн-інструменти. Сьогодні досить актуальним є питання  розвитку критичного мислення учнів. Емоційна сфера людини, що   являє собою широкий спектр його переживань і почуттів, є важливим чинником у сприйнятті тексту.

Вікторія Сеник представила онлайн-посібник Олени Пометун  «Урок, що розвиває критичне мислення. 70 методів в одній книзі» та розкрила сутність окремих методів, запропонувала колегам пересвідчитись на практиці  в їхній дієвості. 5 команд  упродовж визначеного часу виконували завдання за фрагментом з  тексту оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап», застосувавши для цього запропонований доповідачем метод.   Виконавши роботу, педагоги  демонстрували власні напрацювання  на онлайн-дошці Lino  та озвучували  їх.

Діана Чобаль поділилася з присутніми досвідом вивчення оповідання Сетона-Томпсона «Снап» з її учнями. Учителька продемонструвала форми і прийоми роботи, що сприяють розвитку емоційно-чуттєвої сфери і критичного мислення, використані нею під час опрацювання вищезгаданого твору. Також Діана Валеріївна відповіла на запитання присутніх щодо роботи з учнями Нової української школи.

На етапі рефлексії всі присутні ділитися враженнями  про спільну роботу  на  віртуальній дошці  Linoit  для  зворотного зв’язку, скориставшись для цього  методом  «Сенквейн».