2 лютого 2022 року на платформі Zoom консультантом КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Оленою Габор було проведено вебінар на тему «Як налагодити ефективну комунікацію між учасниками освітнього процесу». Учасниками заходу стали 87 педагогів закладів освіти.
Є два шляхи ефективної співпраці: постійне, чітке, двостороннє спілкування; різні способи залучення батьків до освітнього процесу. Консультант звернула увагу, що неможливе партнерство між учасниками освітнього процесу без розуміння як налагодити ефективну комунікацію. Адже в основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Таким чином, під час вебінару обговорювалось три питання:
1) Партнерство між батьками учнями та школою.
2) Криза у спілкуванні.
3) Засоби організації комунікації в умовах змішаного навчання.
В умовах сьогодення (існування соціальних мереж, месенджерів тощо) кожний може увірватись у простір іншої людини і як свідчили відповіді учасників вебінару, то рівень такого втручання є високий. Тож доповідачка приділила особливу увагу поняттю особистий простір, особисті кордони і чому важливу чітко вибудувати межі задля налагодження ефективного спілкування. Адже людина з постійно порушеними особистими кордонами часто змушена витрачати велику кількість енергії, щоб вибудувати відносини.
Консультант ознайомила з такими засобами організації ефективного спілкування, як TRELLO, SLACK, DISCORD. Останній застосунок викликав особливу зацікавленість у присутніх, адже за допомогою DISCORD учителі можуть здійснювати онлайн трансляції до 40 учасників без обмеження у часі. Важливою перевагою цих застосунків є відсутність небажаного контенту і можливість організації спілкування відповідно до вимог та потреб учасників освітнього процесу.
Учасники активно висловлювали свої думки щодо понять криза у спілкуванні, а також поділитися своїм досвідом організації спілкування, викристовуючи онлайн-ресурс mentimeter і чат на платформі Zoom.