Home » Головна » Вебінар “Дружня взаємодія між однолітками в дитсадку – чому це важливо. Практикум для дорослих”

Вебінар “Дружня взаємодія між однолітками в дитсадку – чому це важливо. Практикум для дорослих”

27 січня 2022 року на платформі Zoom консультантом КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Ольгою Юрик було проведено вебінар на тему «Дружня взаємодія між однолітками в дитсадку – чому це важливо. Практикум для дорослих». Учасниками заходу стали 95 педагогів закладів дошкільної освіти.

Консультант запропонувала учасникам пояснити поняття «дружба» та за допомогою онлайн-ресурсу mentimeter створити хмару слів-асоціацій до цього слова. Також наголосила на необхідності доступно пояснювати дошкільникам сутність понять «дружба», «друг», залучаючи для цього різні дієві ресурси та використовуючи методики, які забезпечують наступність з Новою українською школою. Адже, дружба – це цінність в житті кожної людини з самого раннього віку та перше відкриття світу дитиною поза сім’єю. Уміння взаємодіяти з іншими – одне з ключових для розвитку дитини. Педагоги мали можливість обміркувати питання «Чому це важливо?», детально розібратися у функціях дитячої дружби та її головних якостях і погодилися з думкою, що дружба між дітьми – це справжній тренажер для навчання дошкільнят соціальним навичкам.

Використовуючи чат конференції учасники висловилися щодо того, як дорослий може допомогти дитині будувати дружню взаємодію з однолітками та підкреслили вагому роль дорослих у дружбі між дітьми. Індикатори якісної взаємодії дошкільнят між собою та дорослих із дітьми визначає і методика ECERS-3– міжнародна методика з оцінювання якості освітнього середовища в дитсадку за різними шкалами та параметрами. Під час заходу учасники практично ознайомилися із ресурсами та інструментами формування дружніх відносин між дітьми дошкільного віку, розглянули приклади їх використання.

Також присутні висловлювали власну думку з приводу отриманої інформації, активно використовуючи чат конференції та техніку формувального оцінювання «Дві зірки та побажання».