Home » Головна » Медіаграмотність для наймолодших: практики та інструменти

Медіаграмотність для наймолодших: практики та інструменти

19 травня 2021 року  на платформі Zoom консультантом  КУ «Центр  професійного розвитку педагогічних працівників» Ужгородської міської ради Ольгою Юрик у співпраці із  Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти було проведено вебінар  на тему «Медіаграмотність для наймолодших: практики та інструменти». Учасниками заходу стали 100 педагогів закладів дошкільної освіти  Ужгорода та Закарпатської області.  До участі у вебінарі  було  запрошено експертів ГО Академія української преси, тренерів із медіаосвіти та медіаграмотності Оксану Волошенюк та Наталію Степанову.

На початку зустрічі  модератор та спікер  заходу Ольга Юрик ознайомила учасників з планом проведення вебінару та представила запрошених експертів.

Ольга Романчак, методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, нагадала учасникам основні напрями,  методи та засоби формування медіаграмотності в дошкільнят та порекомендувала цікаві  форми організації медіаосвітньої діяльності з дітьми в ЗДО. Спікерка представила та коротко охарактеризувала    парціальні програми з медіаосвітньої діяльності, рекомендовані Міністерством освіти та науки  для використання у ЗДО.

Запрошена експертка  ГО Академія української преси, тренерка із медіаосвіти та медіаграмотності Наталія Степанова провела у рамках вебінару короткий майстер-клас з розвитку критичного мислення дошкільників як ключової навички медіаграмотності. Спікерка представила учасникам авторську розробку, дієвий інструмент для роботи з  дітьми дошкільного віку  ­– навчальний календарик розвитку критичного мислення.

Консультант  ЦП РПП Ольга Юрик запропонувала учасникам цікаві практики з формування навичок медіграмотності у  наймолодших, зокрема LEGOдіафестиваль, веб-квести для дошкільників, створення коміксів дітьми дошкільного віку. Також   порекомендувала  педагогам цікаву  методику – шведську ЕРА-модель  для роботи з інформацією. Учасникам було запропоновано можливості для самоосвіти­–курс «Медіаграмотність для освітян» на освітній онлайн-платформі Prometheus та представлено  можливості онлайн-ресурсу Classtools.net для роботи з розвитку медіаграмотності дошкільників.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *