Home » Головна » ЗАСІДАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА

ЗАСІДАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА

Учителя завжди турбують питання: Як учити дітей? Як зацікавити їх своїм предметом? Як переконати їх у необхідності здобувати знання, підвищувати свій інтелектуальний рівень? Останні роки учителі віддають перевагу таким методам навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках, розвивають їх творчі здібності, привчають їх працювати самостійно і, саме , самостійна робота учнів є дуже актуальною у наш непростий час – час новітніх технологій, величезного обсягу інформації, час бурхливого розвитку різних галузей знань.

8 квітня 2021 року вчителі історії НВК «Гармонія» провели онлайн-засідання професійної спільноти вчителів історії м. Ужгорода, на якому розглянули тему «Як організувати самостійну роботу учнів на уроках історії».

Метою самостійної роботи на уроках історії є формування в учнів стійкого інтересу до історичної науки, глибоких і міцних знань, розвиток умінь і навичок дослідницької роботи.

Надія Юріївна Юричко, вчитель історії НВК «Гармонія» наголосила про те, що самостійна робота на уроках історії має велике навчально-виховне значення. Ця робота може дати бажані наслідки лише тоді, коли вчитель застосовує її у певній системі та послідовності, правильно керує нею. Видів самостійної роботи учнів є дуже багато. Це і робота з книгою, робота з картою, заповнення таблиць, практичні та дослідницькі роботи, а також, враховуючи інтереси сучасних учнів, використання соціальних мереж (Facebook), соціальних медійних за стосунків (TikTok) технічних засобів (смартфон, комп’ютер та програм).

Вчитель історії Андрій Степанович Червеняк показав приклад створення сторінок історичних діячів для фейсбуку. Метою цього завдання є те, щоб учні винайшли власне унікальне обличчя проекту, для якого потрібно підготувати біографічні дані, фото, цікаві факти з життя. В учнів немає обмежень, вони мають змогу використовувати сучасні фрази та хештеги. Головне – історична достовірність та бажання вчителя вдосконалюватися та мотивувати учнів цікавим матеріалом.

 


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *