29 березня 2021 року педагоги Ужгородської гімназії №14 та УЗОШ І-ІІІ ступенів №15 провели у формі педагогічної майстерні онлайн-засідання професійної спільноти вчителів основ здоров’я на тему «Здоров`язбережувальна компетентність особистості як психолого-педагогічна проблема».
В онлайн-засіданні взяла участь Бережна Валерія Василівна, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради, яка наголосила на актуальності даної теми, адже за останні роки стан здоров’я українських дітей дедалі більше викликає занепокоєння медиків, педагогів, батьків. Це означає, що, пошук можливостей для зміцнення здоров’я підростаючого покоління, стає вагомою нагальною проблемою.
Крочак Тетяна Василівна, вчитель УЗОШ І-ІІІ ступенів №15, наголосила, що культура здоров’я – є невід’ємною складовою культури особистості, що забезпечує певний рівень знань, умінь, навичок з питань формування, збереження, відтворення та зміцнення власного здоров’я. Були розглянуті також основні проблеми з питань формування здорового способу життя, раціонального харчування, а також шкідливих звичок та їх наслідків для здоров’я людини.
Рошко Віктор Володимирович, вчитель Ужгородської гімназії №14, наголосив, що важливо стимулювати учнів думати та свідомо підходити до питань пов’язаних з власним здоров’ям. Педагог поділився власним практичним підходом до занять з основ здоров’я, презентувавши ряд вправ, які допомагають учням краще осмислити та поглибити свої знання з даного предмету.
Мендел Валентина Василівна, голова професійної спільноти вчителів основ здоров’я, підвела підсумок засідання зауваживши, що процес формування здоров`язбережувальної компетентності вимагає дотримання у навчально-виховному процесі системного підходу, оптимальним виявом якого має стати впровадження відповідних освітніх технологій.