Home » Головна » ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ З ПАУЛЕМ ПШЕНІЧКОЮ

ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ З ПАУЛЕМ ПШЕНІЧКОЮ

24 березня 2021 року Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради організував онлайн – зустріч із найкращим вчителем України, переможцем премії Global Teacher Prize Ukraine 2017, вчителем фізики та астрономії –  Паулем Пшенічкою. Приєдналися до зустрічі, окрім педагогів Ужгорода,  педагоги Закарпаття та  колеги з багатьох куточків України. На освітніх посиденьках за філіжанкою кави учасники занурились в тему  “Проблеми мотивування учнів в процесі викладання фізики. Непідготовлений учитель чи немотивований учень? Розмова про наболіле…”

З вітальним словом до учасників звернулася директор центру Ірина Даньків, яка і була модератором заходу та відмітила актуальність теми. Адже розвиток і формування мотивації навчальної діяльності школяра є однією з основних задач сучасної школи.

Педагоги активно ставили запитання під час заходу, цікавилися способами мотивації учнів, як розвивати мислення, на що звернути увагу, щоб предмет «Фізика» став затребуваним.

Пауль Францович  поділився своїм філософським поглядом про розвиток аналітичного мислення, тобто, як важливо навчити учнів  думати. А також зауважив,  для того  щоб учні добре вчилися, з бажанням займалися на уроках і проявляли інтерес до фізики та досягали  хороших результатів у навчанні потрібна:

  • дисципліна, адже це як «млин без води, так і школа без дисципліни» (Ян  Коменський);
  • відповідальність учнів;
  • цікаві форми роботи на уроці;
  • залучення учнів до різних проєктів, дослідів;
  • повна віддача вчителя.

«Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо в учня немає бажання вчитися», – пригадав слова В.А.  Сухомлинського  видатний фізик.

Підбиваючи підсумки, пан Пауль ще раз наголосив, що мотивація – сторона суб’єктивного світу учня, вона визначається його власними спонуканнями.  Звідси всі труднощі створення  мотивації зі сторони.

Учитель може лише опосередковано вплинути на неї, створюючи передумови і формуючи підстави, на базі яких в учнів виникає особиста зацікавленість в роботі.

Наприкінці зустрічі учасники поділилися враженнями та висловили щиру подяку як Паулю, так і організаторам онлайн-заходу.

Дякуємо всім за участь! До зустрічі на наступних вебінарах!