Home » Головна » ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

10 лютого 2021 року відбулася онлайн-конференція у рамках діяльності Школи професійної адаптації молодого вчителя англійської мови на тему «Як створити мотиваційне навчальне середовище в умовах дистанційного навчання», в якій взяли участь 25 вчителів англійської мови закладів освіти м. Ужгорода.

Зі словами привітання звернулася до всіх консультант з іноземних мов  Олена Габор. Вона відзначила, що ефективність будь-якого виду освітнього процесу пов’язана з мотивацією навчальної діяльності учня, а особливо, коли мова йде про дистанційне навчання. У дистанційному навчанні багато елементів традиційної мотивації працюють не так ефективно. Але деякі, навпаки, набувають особливого значення. Велику частину часу онлайн учень проводить в самостійному вивченні навчального матеріалу. Для цього необхідні концентрація уваги, наполегливість, бажання вчитися. Учень не може порівняти свої досягнення з успіхами інших однокласників. Він ніби замкнений у власному онлайн просторі. Єдиними критеріями його успішності та досягнень у навчанні є результат оцінювання вчителем. Іноді це просто кількість набраних в тесті балів. Але учневі важлива так само і більш розгорнута характеристика його відповіді. Важливу роль набуває діалог між учителем і учнем як письмове, так і усне онлайн-спілкування.

Учителі англійської мови УСЗОШ І-ІІІ ступенів № 2   поділилися методами та підходами, власним досвідом з використання онлайн-інструментів з метою створення мотиваційного середовища на уроках англійської мови під час дистанційного навчання. Вони запропонували молодим вчителям 5 способів створення мотиваційного онлайн-середовища, а також показали як працювати з інтернет-ресурсами: Liveworksheets, Learningapps.org, Kahoot, eTwinning Live, Classtime, На Урок, Wordwall.  Корисним були і 7 порад для вчителя, який хоче змотивувати своїх учнів до вивчення англійської мови.